Tartu Ülikooli e-õppe ajakirjas heidetakse pilk viimase aja hüppelisele digiarengule

Tartu Ülikooli e-õppe ajakirja e-TÜ värskest numbrist saab lugeda eriolukorras toimunud kiirest digiarengust, õppejõudude tagasisidest e-õppe ja selle toe kohta enne eriolukorda, robootikaõppest, e-õppest usuteaduskonnas ning digipädevuse arendamisest.

Ajakirja e-TÜ värskes numbris teeb videopöördumise ülikooli digiarengu juht Erkki Leego, kes ütleb, et koroonaviirusest tingitud eriolukorra ajal on toimunud hüppeline digiareng nii Tartu Ülikoolis kui ka ühiskonnas tervikuna. Leego sõnul oli digikeskkond kaugtööks ja e-õppeks suhteliselt hästi valmis, kuid inimesed nii hästi ei olnud – järele tuli aidata nii digioskuste kui ka metoodika kasutamisel.

Ajakirjas on esitatud ülikooli 2019. aasta e-õppe statistika valdkondade kaupa. Saab tutvuda videosalvestustarkvara Panopto võimalustega ja õppejõudude arvamusega Panopto kasutamise kohta, majandusteaduskonna praktikaga üliõpilaste silmade läbi jm päevakajaliste e-õppe teemadega.

Rubriigis „Haridustehnoloog soovitab“ tutvustatakse seekord Moodle’i ülesande vahendi võimalusi. Kuna ülesannet võib kasutada ka eksamite tegemiseks, on see lisaks testile praeguses eriolukorras eriti asjakohane Moodle’i vahend. Ajakiri sisaldab ka interaktiivset abimeest Moodle’i kodutööde vahendi valimiseks.

E-õppe ajakirja annab välja Tartu Ülikooli õppeosakonna elukestva õppe keskus koostöös akadeemiliste üksustega. Elukestva õppe keskuses arendatakse ja korraldatakse e-õpet, nõustatakse õppejõude e-kursuste loomisel ja õppetöös kasutamisel ning pakutakse haridustehnoloogilisi teenuseid.

Loe e-õppe ajakirja e-TÜ.

Lisateave: Lehti Pilt, Tartu Ülikooli haridustehnoloogia peaspetsialist, 737 6306, lehti.pilt@ut.ee